Система якості Lavazza
Стандарт UNI-ISO 8402 дає таке визначення якості:
«набір властивостей і показників, завдяки яким товар здатний задовольнити виражені потреби покупця». Іншими словами, якісний продукт - це "продукт, який повністю відповідає своїй меті".
Як керувати системою якості
Якість досягається за рахунок використання системи під назвою Система якості. Це комплекс запланованих та систематичних дій, необхідних для того, щоб забезпечити відповідність продукту чи послуги конкретним вимогам до якості.
Це комплекс запланованих та систематичних дій, необхідних для того, щоб забезпечити відповідність продукту чи послуги конкретним вимогам до якості.
Переваги системи якості
Система якості:
- надає документовану систему контролю всіх етапів виробництва товару;
- забезпечує письмовий порядок дій, що визначає повноваження, відповідальність та взаємодію;
- забезпечує відповідність діяльності/продуктів зазначеним вимогам;
- забезпечує негайне виявлення, перевірку, дотримання та усунення всіх невідповідностей та помилок;
- забезпечує перевірку усієї діяльності.
Система якості Lavazza
Просто кажучи, Lavazza використовує кодифіковану систему строгих процедур і методів, що регулюють всі аспекти діяльності компанії: від закупівлі кави до зберігання та доставки готової продукції.
Кожен етап роботи з продукцією (отримання зеленої кави на заводі, обсмажування, упаковка, технічне обслуговування обладнання та логістика) контролюється та перевіряється операторами. На кожному етапі виробничого ланцюжка є співробітник, який здійснює контроль за процесом.
Це ще раз демонструє суворі вимоги та професіоналізм компанії, яка безперервно працює над тим, щоб забезпечувати найвищі стандарти якості як готової продукції, так і всіх процесів.